Κυριακή 13 Μαΐου 2018

ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ !!!




Μου απομένουν πια λίγες καραμέλες στη σακούλα……όσα και τα Θέλω μου.....

Θέλω να ζω δίπλα σε πρόσωπα με ανθρώπινη υπόσταση..........

Που μπορούν να γελούν με τα λάθη τους.....


Που δε θεωρούν τον εαυτό τους "εκλεκτό", πριν από την ώρα τους.....


Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους......


Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.....


Και που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.......


Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα, που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων…

Σκοπεύω πια να μην πάει χαμένη καμιά από τις καραμέλες, που μου απομένουν μέσα…

Και είμαι σίγουρος, ότι ορισμένες θα είναι πιο νόστιμες απʼ όσες έχω ήδη καταναλώσει......

Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος, αλλά ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδησή μου και τους αγαπημένους μου......

Οι καραμέλες θα έχουν τελειώσει πια ......



Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Για την αντιγραφή
Διονύσιος Κ. Αναστασόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου